Garance spokojenosti

Naše nabídky prochází bedlivou kontrolou. Nenabízíme Vám kvantitu, ale opravdovou kvalitu a vybíráme pro Vás pouze prověřené služby. Podělte se s námi o Vaše zkušenosti a v případě, že byste nebyli spokojeni, již nebude maxnakup nabídku prezentovat. Podniky navštěvujeme osobně.

Pokud řešení reklamace nedopadlo tak, jak jste si představovali, vyplňte prosím reklamační formulář s poskytovatelem služby. Rádi Vám pomůžeme při jejím řešením.

Byl jsem nespokojen s kvalitou poskytované služby:

Nejlepší je řešit situaci vždy na místě s personálem daného zařízení. Pokud by řešení nedopadlo dle Vašich představ, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu na emailu info@maxnakup.cz a popište daný problém. Můžete také zavolat na naši zákaznickou linku: +420 601 093 970. Reklamace nám prosím zasílejte nejpozději do 5 ti dnů od doby, kdy došlo k problému.

Kompenzace bude vyplácena formou kreditů v částečné, nebo v plné výši.

 

Chci reklamovat zájezd, nebo pobyt:

U těchto nabídek je třeba situaci řešit přímo s personálem hotelu, případně s delegátem CK či CA. Řešení problému na místě je nejlepší a nejrychlejší. Partneři se vždy snaží zákazníkům vyjít maximálně vstříc. V případě přetrvání problémů se obraťte na náš portál maxnakup.cz, a to písemnou formou, kde uveďte vaše iniciály, kód voucheru, napište problém a popište způsob řešení situace ze strany poskytovatele služby. Takto sepsanou stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a zašlete nám ji na email info@maxnakup.cz.

Kompenzace bude vyplácena formou kreditů v částečné, nebo v plné výši.